Nieuwsartikel
Vragenlijst voor cliënten en verwanten in onderzoek cliëntcommunicatie
Amarant is onlangs gestart met het onderzoek naar cliëntcommunicatie; welke informatie willen cliënten en verwanten ontvangen en op welke manier? We roepen cliënten en verwanten (cliëntvertegenwoordiger) op van zich te laten horen.
We doen onderzoek door middel van telefonische vraaggesprekken en een digitale vragenlijst. Ben je cliënt of verwant? Dan kun je de digitale vragenlijst invullen. Laat ons weten welke informatie je van Amarant wil krijgen en wat je nog mist in de communicatie.
Klik hier om naar de digitale vragenlijst te gaan.
Klik hier voor de eenvoudigere versie van deze oproep, speciaal voor cliënten die moeite hebben met taal.
Als het invullen van de vragenlijst problemen geeft, kun je jouw begeleiding vragen je erbij te helpen.
De resultaten van de enquête en de telefonische vraaggesprekken gebruiken we om goede keuzes te kunnen maken bij de cliëntcommunicatie.
Bedankt voor jouw antwoorden!