Iedereen leert. Altijd. Overal.

Cliënten, jong en oud, kunnen leren en zich blijven ontwikkelen.
Denk aan:

  • Het vergroten van de zelfstandigheid
  • Het leren van sociale en/of digitale vaardigheden
  • Het behalen van een certificaat op de werkplek

Het Leercentrum helpt de cliënt en zijn netwerk bij zijn of haar leervraag.
Bijvoorbeeld met:

  • Werkboeken en andere leermaterialen
  • Groepscursussen
  • (Online) workshops
  • E-learning
  • Moeilijke onderwerpen in duidelijke taal

Klik hier voor ons hele overzicht.

Meer informatie

Neem een kijkje in onze digitale mediatheek. Dit kan ook op locatie in Tilburg, Montfortanenlaan 13 / Breda, Doenradestraat 50.

Mailen mag ook: Leercentrum@amarant.nl
Liever bellen? 088 - 611 63 24 of 06 – 311 081 71

 

Stel je vraag

Ervaringen bij Amarant

Ervaringsverhalen

  1. Janny verbindt kunst met liefhebbers

    Na haar pensionering was Janny Slock (68) op zoek naar een nieuwe invulling voor haar dagelijks leven. Zo kwam ze terecht bij dagbestedingslocatie ARTenZO Tilburg, waar ze sinds zeven jaar de kunstuitleen in goede banen leidt.

    Lees het verhaal van Janny
  2. Frans en Cees: pelgrimsreis naar Lourdes verbindt cliënten en vrijwilligers

    Dankzij onze Dienst Geestelijke Verzorging en met hulp van een aantal sponsoren, waaronder de Stichting Vrienden van Amarant, togen 46 cliënten en 36 vrijwilligers in het najaar van 2017 naar het Zuid-Franse bedevaartsoord Lourdes.

    Lees het verhaal van Frans en Cees
  3. Puur Culinair: optimale verbinding tussen cliënt en voeding

    Eten is emotie, en goede voeding draagt heel direct bij aan de kwaliteit van leven. Vanuit die overtuiging ontwikkelde Puur Culinair onder de naam Moe’s smakelijke gerechten die geschikt zijn voor mensen met kauw- en slikproblemen.

    Lees het verhaal van Puur