Serviceteam Willem II
Het Serviceteam van Willem II werkt veel samen met de medewerkers van Willem II. Je mag in en om het stadion werken, maar je kan ook werken bij omliggende horecabedrijven.
Algemeen
Serviceteam Willem II verricht verschillende ondersteunde werkzaamheden bij voetbalclub Willem II, atletiekvereniging Attila en tennisclub TCT. We hebben vaste taken maar ook heel veel taken die niet van te voren voorspelbaar zijn omdat we veel opdrachten vanuit Willem II krijgen. Je moet dus wel kunnen schakelen en flexibel zijn.
Je kunt zelfstandig of in een groep werken aan een taak.
Omdat je werkt in een andere organisatie vinden wij het belangrijk dat je er verzorgd uitziet, mensen netjes te woord kunt (leren) staan en je aan de huisregels houd. Je werkt soms binnen maar meestal buiten.
Activiteiten en Werkzaamheden
- Tribunes schoonmaken (stoeltjes poetsen, stofzuigen, afval verzamelen, vegen, poetsen)
- Vegen / afval prikken
- Schilderen
- Stofzuigen
- Koffiezetapparaten bijvullen en schoonmaken
- Schoonmaken in allerlei ruimtes en toiletten
- Onkruid wieden
- Blaadjes opruimen / sneeuw vegen
- Afval ruimen
- Allerlei taken waar onze hulp bij nodig is
In de media
Willem II keeper Wellenreuther verrast bijzondere werknemer Henry in coronacrisis
Henry woont onder begeleiding bij Amarant. Hij werkt al 18 jaar bij het Serviceteam Willem II en is een vertrouwd gezicht binnen de club. Door de coronacrisis kon Henry de deur niet uit. Hij miste de club enorm. Willem II keeper Timon Wellenreuther is Henry's grootste vriend in het spelershome. Timon zorgde voor een bijzondere verrassing!
Deze video maakt onderdeel uit van een 25-delige videoreeks waarin wekelijks wordt stilgestaan bij de impact die eredivisieclubs hebben in de maatschappij en wat dit voor een individu en zijn of haar omgeving kan betekenen. Willem II is de vijftiende club die wordt uitgelicht. De videoserie is een initiatief van de Eredivisie CV, FOX Sports en VriendenLoterij.
Contact
Wil jij graag bij Serviceteam Willem II aan de slag? Neem voor meer informatie contact met ons op. Wij nemen graag de mogelijkheden met je door!
Ervaringen bij Amarant
Ervaringsverhalen
-
Diede, Martijn en Ruud verbinden cliënten met de buitenwereld
Hoe activeer je cliënten met een ernstige verstandelijke beperking én complexe gedragsproblemen (de zogenoemde SG-EVB-doelgroep)? Het SG-EVB-team ging de uitdaging aan en ontwikkelde twee activeringsprogramma’s: BEZIG en FIT.
Lees het verhaal van Diede, Martijn en Ruud -
Loes Beljaars en Katja Clarijs, bewegingsagogen
Via doelgerichte bewegingsactiviteiten proberen de bewegingsagogen van Amarant een bijdrage te leveren aan de hulpvraag van de cliënt.
Lees het verhaal van Loes en Katja -
Kiki: "Voor mij is dit veel meer dan gewoon een baan."
Het verhaal van Kiki. Ze is sinds 2016 persoonlijk begeleider op de conservatoriumlaan en is intensief betrokken bij haar cliënten.
Lees het verhaal van Kiki
Blijf op de hoogte van Amarant